West-Canada, here we come

3 juni 2014 - Delfgauw, Nederland

Lieve luitjes,

Het is voor ons gelukkig bijna zover... over 4 nachtjes gaan we op reis. Dit keer gaat de reis naar West-Canada.

Zaterdag vliegen we naar Calgary. Na twee nachtjes in een hotel kunnen we op maandag onze camper ophalen en op weg gaan. Onze route (inschatting) kun je vinden op deze site.

We zullen ons best doen om onderweg regelmatig een verslagje te schrijven. Het is alleen de vraag hoe vaak we wifi zullen treffen, zodat jullie het ook kunnen lezen.

Op 27 juni moeten we onze camper inleveren in Vancouver en vliegen we naar huis. Maar gelukkig duurt dat nog even.

Groetjes, Leo & Laura

1. Jolanda van de Seijp:
    Hoi Leo en Laura,

Leuk dat jullie weer een reisblog bij gaan houden, hoewel het nog even afwachten is wanneer er Wifi is en wij het kunnen lezen. Ik ga jullie geplande reis zeker bekijken en jullie volgen op jullie reis. Nog een paar daagjes voorbereidingsplezier en genieten (vast geen stress toch?!) en dan zaterdag de deur achter jullie dichttrekken. Goede reis, mooi weer en prachtige ervaringen wensen Hans en ik jullie toe.
    Groet, Hans en Jolanda
  2. Agnes:
    4 juni 2014
    Veel plezier alvast en een goede reis toegewenst! Wij gaan de verhalen volgen. Groetjes Roland en Agnes
  3. Susanne Lander:
    4 juni 2014
    Hoi, hoi heel veel plezier en genietse!
    Maak maar weer 'n hoop mooie foto's om ons achteraf nogmaals mee te laten genieten:-)
    Veilige vlucht en reis!
    XxSuus
  4. Onno en Marijke:
    Beste Leo en Laura,

We wensen jullie een heel fijne vakantie toe. West Canada staat ook nog op ons verlanglijstje - Vancouver, Vancouver Island, Jasper National Park, e.a.

groetjes van Onno en Marijke
  5. Pa en Ma Treurniet:
    6 juni 2014
    Hallo Leo en Laura

wij wensen jullie een goede reis en een hele mooie vakantie
    geniet er van ,
    groetjes pa en ma Treurniet