Paleizen en forten van Rajasthan, India

1 november 2015 - Delfgauw, Nederland

Lieve familie en vrienden,

We zijn net twee maanden thuis uit IJsland en nog niet eens begonnen aan het fotoboek, maar de volgende reis staat alweer voor de deur. Het fotoboek zal dus moeten wachten tot de donkere dagen in de winter.

Want wij gaan eerst weer de warmte en de zon opzoeken. Vrijdag 13 november vliegen we naar Delhi (India) om vervolgens met auto en chauffeur de provincie Rajasthan te bezoeken. Deze provincie staat bekend om de oude forten en paleizen. Ook bezoeken we de Pushkar Fair met o.a. de Camelfair (kamelenhandel) en de Kolayat Fair.

In Ranthambore NP gaan we per jeep op zoek naar de wilde tijger en in Keoladeo NP willen we op de fiets de diverse vogels bewonderen.

Vervolgens komen we in Agra bij één van de zeven wereldwonderen: de Taj Mahal. Vanuit Agra nemen we de nachttrein naar Varanasi voor een boottocht op de Ganges. Op 4 december start onze terugreis (Varanasi - Delhi en Delhi - Amsterdam), zodat we op sinterklaasavond weer thuis zijn.

Hopelijk vinden jullie het ook weer leuk om met ons 'op reis' te gaan. We waarderen jullie reacties altijd zeer als wij aan de andere kant van onze aardbol zijn.

Liefs, Leo en Laura

1. Jolanda van de Seijp:
    1 november 2015
    Natuurlijk vinden wij het leuk om met jullie, via jullie blog, op reis te gaan en mee te genieten. Over 11 nachtjes gaat het volgende avontuur beginnen. Wij zien jullie verhalen en foto's graag tegemoet.