Voorbereidingen reis Maleisisch Borneo

17 november 2013 - Delfgauw, Nederland

Nog maar 5 nachtjes slapen en dan is het zover... we gaan op reis naar Maleisisch Borneo. Dit keer hebben we alles al geboekt en geregeld.

De tas inpakken is best lastig. We verwachten zon, zee, strand, maar ook veel regen en hoge temperaturen. Daarnaast is het rond het vriespunt boven op Mount Kinabalu. En natuurlijk vergeten we onze bloedzuigersokken en deet niet!

Groetjes van Leo & Laura

1. Jolanda van de Seijp:
    18 november 2013
    Hoi Leo en Laura,
    wat een mooi medium en idee om dit zo te gebruiken. En wat hebben jullie al een hoop landen gezien zeg!
    Dit wordt een iets andere reis dan wij van jullie gewend zijn, maar de omstandigheden en wat jullie allemaal willen maken het dat er nu iets meer geregeld moet worden vooraf, dus veel meer gepland. Chapeau hoor voor al die voorbereidingen, het is een heel georganiseer. Wij gaan jullie verhalen graag volgen! Maak er weer een mooie ervaring van en geniet!
    Lieve groet,

Hans en Jolanda
  2. Jacq Menno en kids:
    23 november 2013
    Hoi zus, hoi Leo,
    We hebben ons aangemeld hoor. Leuk dat we zo jullie kunnen volgen. Heeeeel veel plezier en mooie ervaringen toegewenst.